SVOZ ZAříZENí

Svoz zařízení po celé ČR ZDARMA!

Nemáte to do servisu zrovna blízko a nechce se Vám cestovat? Využijte možnosti svozu počítače či notebooku ZDARMA do servisu. Pohodlnější už to být nemůže!

Vyplňte náš internetový objednávkový formulář (odkaz najdete níže) a vyčkejte na přepravce, který si zařízení vyzvedne přímo u Vás doma či ve firmě. Bezstarostně a pohodlně.

Nejste-li si v něčem jisti, použijte náš Návod k objednání servisu (níže) nebo volejte na tel. číslo +420 722 44 33 22, kde Vám naše zákaznická podpora ochotně poradí.

 

Informace ke svozu zařízení v bodech:

  • Doprava zařízení do a ze servisu je vždy zdarma
  • Diagnostika zařízení je v případě opravy také zdarma
  • Přístroj odesílejte pouze s adaptérem, bez dalšího příslušenství (pokud se příslušenství nevztahuje k závadě)
  • Přístroj VŽDY pečlivě zabalte
  • Zboží k nám i zpět putuje 1 pracovní den
  • Zboží vracíme vždy pečlivě zabalené
  • Při nerealizované opravě činí diagnostika 300 Kč vč. DPH

 

Jednoduchý návod - postup objednání svozu zařízení do servisu:

 

Objednání svozu provedete jednoduše ve 2 krocích:

 

1) Vyplnění objednávkového formuláře:

Formulář (odkaz na konci této stránky) je nutné vyplnit základními údaji. Pokud neodesíláte zboží za firmu, nevyplňujte první políčko. Jinak se snažte vyplnit všechna pole. Pomůže to snadnější vzájemné komunikaci. Pokud nám chcete vzkázat nějakou další informaci, můžete využít pole Vaše zpráva.

 

V popisu závady buďte prosím struční a věcní. Snažte se popsat, jak se porouchaný počítač chová. Např: nesvítí displej, nenabíhá, restartuje se, zamrzá, píská, hučí atd…. Zároveň uveďte všechny skutečnosti, o kterých se domníváte, že mohou mít nějakou souvislost s projevovanou závadou. Např: Na klávesnici nefungují některá tlačítka, protože byla polita červeným vínem – to jsou pro nás cenné informace, které nám pomohou se rychle zorientovat.

 

Doporučujeme též vyplnit i  políčko s názvem „Maximální cena opravy“. V ní si určíte cenový strop opravy. Pokud zadáte například maximální cenu 3000 korun, naši technici budou vědět, že ji nelze překročit. Pokud cenová nabídka opravy bude pod Vaším limitem, zařízení ihned opravíme. Pokud se naši technici nebudou schopni schopni do Vašeho limitu vejít, budeme Vás kontaktovat s možnými alternativami opravy.

 

Po řádném vyplnění údajů potvrďte odeslání objednávkového formuláře stiskem tlačítka „Objednat svoz“. V tu chvíli se Vaše objednávka zaregistruje do našeho systému a my k Vám vyšleme našeho kurýra, který Vás bude kontaktovat ohledně termínu vyzvednutí zařízení.

 

2) Zabalení a odevzdání přístroje kurýrovi: 

Posílejte jen porouchaný přístroj s adaptérem (nabíječkou).

V případě servisu notebooku stačí do krabice vložit pouze samotný notebook s adaptérem. Dokonce v něm ani nemusí být baterie ani pevný disk. Pokud zařízení zasíláte s pevným diskem, doporučujeme před odesláním provést zálohu dat.

 

Zařízení pečlivě zabalte:

Zařízení balte do takových materiálů, abyste si mohli být jisti, že k nám zásilka dorazí v pořádku. Zařízení v balíku doporučujeme zafixovat výplní tak, aby nemohlo dojít k jeho pohybu při přepravě a aby nedošlo k jeho poškození.

 

Na čase odeslání objednávky záleží:

Po dokončení objednávky vyčkejte na příjezd našeho smluvního dopravce. Dorazí k vám v závislosti na čase odeslání vaší objednávky přes internetový formulář. Pokud jste objednávku servisu zadali v době DO 15:00 hodin, přijede dopravce následující pracovní den (příklad: objednávka zadána ve středu ráno – příjezd přepravce ve čtvrtek). Pokud jste objednávku zadali v době OD 15:00 hodin, vyzvedne si přístroj druhý následující pracovní den (příklad: objednávka zadána ve středu večer, příjezd přepravce v pátek).

 

Po převzetí balíku kurýrem je již Vaše závada pouze naší starostí. Po doručení zařízení kurýrem do našeho servisu provedeme vstupní kontrolu zařízení včetně pořízení fotodokumentace, provedeme diagnostiku závady a zkalkulujeme cenu opravy.

 

Kdy Vás kontaktujeme?

V rozmezí 1 - 2 pracovních dnů od předání zařízení kurýrovi Vás budeme telefonicky kontaktovat s cenovou nabídkou opravy Vašeho zařízení na telefonní číslo uvedené ve formuláři.

 

Pro cestu balíčku zpět k vám využíváme opět služeb kurýra. Zboží se k vám dostane obvykle následující pracovní den po dokončení servisu. Jakmile dojde k odeslání balíku zpět k Vám, obdržíte formou SMS či e-mailem sledovací číslo zásilky. Zákazníci od nás přijímají zboží v kvalitních obalových materiálech. Díky nim je přeprava opravených přístrojů zcela bezpečná. 

 

Objednat svoz zařízení